نکات طلایی بازاریابی
نوشته شده توسط : worldmarketing

چگونه می توان مشتری های بلیط بالایی را برای آژانس بازاریابی خود بدست آورد
واقعیت جالب: سال گذشته اریک در کنفرانسی شرکت کرده بود و او هنگام پیاده روی ، یک پسر به او اشاره کرد و گفت: "سلام ، پسر پادکست!" این قرارداد در حال حاضر به ارزش 500000 دلار است و آنها به پرداخت Single Grain نیز ادامه می دهند.

بنابراین این یک نمونه از مواردی است که اریک سیو از Single Grain و Sujan Patel از وب سود می خواهند در این مقاله ، چگونگی به دست آوردن مشتریهای پردرآمد را مورد بحث قرار دهند.


مشتری پردرآمد چیست؟
بنابراین بیایید فقط سریع آن را تعریف کنیم. مشتری با درآمد بالا بسته به هرجایی که شغل داشته باشید ، شخصی است که برای شما یک سال 100K + به مدت یک سال پرداخت می کند. این فقط پرداخت ماهانه نیست؛ در حال امضای یک قرارداد سالانه است.
5 استراتژی برای به دست آوردن مشتریانی با بلیط بالا
شماره 1 - خارج از مرز باشید
مهم نیست اگر شما یک مارک تجاری قبلاً بدست آورید ، تازه کار را شروع می کنید ، همه چیز در مورد خارج از کشور است. این خارج از کشور است و مشتری مورد نظر خود را پیدا می کند. بروید و صنایعی را که می خواهید پس از آن پیدا کنید پیدا کنید.

به عنوان مثال ، در Web Profits ، آنها یک مشتری واقعاً بزرگ را در فضای FinTech فرود آوردند. بنابراین ابتدا فضای FinTech را انتخاب کردند.
سوژان و تیم فروش وی به تک تک صنعتهایی که می توانند از پس آن بروند نگاه کردند و از خود پرسیدند:

چه کسی می تواند بیشترین کمک را بکند؟
چه چیزی را برای بهترین ها انجام داده ایم؟
سودآورترین صنعت چیست؟
و آنها FinTech را انتخاب کردند. این چه استراتژی برون مرزی آنهاست:

اول ، آنها بزرگترین بازیکن در فضا - کلم را پیدا کردند - و یک مطالعه موردی روی آنها ایجاد کردند. این یک قطعه بازاریابی بود که حدود 12،000-13،000 کلمه داشت. سوژان و بنیانگذار او الكس حدود 15 ساعت در کنار هم صرف پاره كردن آنچه كباب برای بازاریابی شركت خود می كردند انجام دادند.
سپس آنها مانند یک کتاب الکترونیکی عظیم ، یک ویدئو و مطالب متنوعی را در این زمینه ایجاد کردند و آن را به وب هل دادند.
آنها همچنین به همه افرادی که می خواستند در فضای FinTech بگذرانند ، ایمیل ارسال کردند و گفتند: "سلام ، ما این مقاله را فقط انجام دادیم و فکر می کنم شما آن را دوست دارید." و هنگامی که آن افراد روی آن کلیک کردند ، آنها را به سمت ویدئویی سوق داد که در آن فروشنده آنها مقاله را معرفی کرد.
سپس آنها با ارسال اطلاعات بیشتر به آنها پیگیری کردند.
و این همان کمپین پیچیده ای است که به دست آوردن دو مشتری در فضای FinTech منجر شد و آن دو مشتری در ارزش قرارداد سالانه حدود 600000 دلار ارزش داشتند. آن بخش از مطالب ، از پایان تا پایان ، حدود شش هفته طول کشید ، اما ارزشش را داشت.


شماره 2 - ایجاد محتوا
همانطور که می بینید ، یک روند در اینجا وجود دارد ، زیرا هم سوژان و هم اریک با انجام این مطالعات موردی شروع کردند ، که در اصل فقط ایجاد محتوا است.

می توانید در مورد کارهایی که انجام می دهید صحبت کنید ، قدرت بازاریابی خود را نشان دهید ، اما آنچه که واقعا مهم است ایجاد و ارائه محتوای ارزشمند است. در مورد اریک ، بیایید در ابتدا درمورد مردی که به او اشاره کرده است به عنوان مثال برگردیم و گفتیم ، "پسر پادکست". این به دلیل پادکست رشد او در همه جا ، واقعاً بسیار کوچکتر از پادکست دیگر ، دانشکده بازاریابی (با نیل پاتل ، پسر عموی سوژان) است.


به عنوان مثال اریک ، Single Grain معامله ای را که مشتری حدود 400000 دلار به آنها پرداخت کرده بود تعطیل کرد زیرا این پسر بچه به پادکست مدرسه بازاریابی گوش می داد و مانند او بود ، "مرد ، من فقط باید با این مرد تماس بگیرم." بنابراین او با اریک تلفنی می شود و معلوم می شود که این دختر پسر حتی قسمتهای بیشتری را از او گوش داده است. بنابراین اعتبار زیادی کسب می کنید از این طریق.
شماره 3 - بی نظیر باشید
نکته این است که ، یک دیدگاه داشته باشید و کارهایی متفاوت از سایر افراد انجام دهید - اریک وقتی افراد دیگر مشغول فشرده سازی بودند ، شرمساری می کرد. دانشکده بازاریابی یک پادکست "خرد و نکات بازاریابی غیر متعارف" 10 دقیقه ای است که آنها هر روز یکبار منتشر می کنند ، و این باعث می شود آنها در فضای خود ایستادگی کنند. بنابراین این بسیار یک استراتژی محور محتوا است و در واقع ، حدود 15٪ مشتری های وی از طریق دو پادکست وی وارد می شوند. به یاد داشته باشید ، این یک بازی طولانی است که شما در حال بازی هستید.

 





:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: